Goed nieuws! Vanaf heden wordt onze organisatie versterkt door de integratie met Omnyacc. Wij gaan verder onder de naam Omnyacc Pensioen en HRM, waarmee onze dienstverlening verder groeit. Op deze manier kunnen onze klanten gebruikmaken van extra diensten, en is de continuïteit en kwaliteit voor de toekomst geborgd. Voor meer informatie, klik hier.
Naar Omnyacc.nl
Beste relatie,
In dit document geven wij u informatie hoe ons kantoor omgaat met uw persoonlijke gegevens, die wij in het kader van onze werkzaamheden gaan ontvangen.
Onze contactgegevens
Ons adres is: De Tuin 25, Bovenkarspel. U kunt ons telefonisch bereiken onder nummer 0228 – 530 380. U kunt ons ook mailen op info@gezondondernemen.nl. Uiteraard hebben wij ook een website waar u verdere informatie over ons kantoor kunt vinden. Onze website www.gezondondernemen.nl
Onze dienstverlening
Uw persoonsgegevens en hoe wij deze gebruiken
Om u goed te kunnen adviseren over onze werkzaamheden hebben we enkele gegevens van u nodig. Zo hebben we uw naam, telefoonnummer en emailadres nodig om een afspraak met u te kunnen maken. En hebben we uw adresgegevens nodig om u een factuur toe te kunnen zenden voor de uitgevoerde werkzaamheden.
Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om
Met de gegevens die wij van u ontvangen, gaan wij zorgvuldig om. Wij hebben technische en organisatorische maatregelen genomen om te voorkomen dat onbevoegde derden kennis kunnen nemen van deze gegevens.
Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
Wij bewaren de gegevens niet langer dan dat wij deze nodig hebben voor de werkzaamheden die wij voor u uitvoeren. Uiterlijk vijf jaar nadat de werkzaamheden die wij voor u tot stand hebben gebracht zijn geëindigd, vernietigen wij de persoonsgegevens die wij van u in dit kader hebben ontvangen.
Wat zijn uw rechten?
U bent onze klant. Dus u heeft het recht om te bepalen welke gegevens wij van u wij wel of niet ontvangen. Maar daarnaast heeft u nog andere rechten. Wij vatten deze hieronder samen.
Wat is de situatie indien u ons bepaalde informatie niet geeft of ons beperkt in het gebruik?
Het opstellen van een goed advies om werkzaamheden te kunnen verrichten is pas mogelijk als alle informatie tot onze beschikking is. Zo slagen wij er bijna altijd in om de puzzel op te lossen en u een compleet beeld te schetsen. Maar wanneer u ons bepaalde informatie niet wenst te verstrekken of ons beperkingen oplegt in gebruik of werkzaamheden missen we bepaalde onderdelen. Wij zullen u er dan wel op wijzen, dat in dit advies bepaalde gaten kunnen zitten omdat wij niet over alle informatie konden beschikken en wat de consequenties hiervan voor u kunnen zijn. Missen wij te veel informatie, dan kunnen wij geen verantwoord advies opstellen en zullen wij u informeren dat wij onze werkzaamheden voor u niet kunnen uitvoeren.
Heeft u vragen of klachten?
Zoals hierboven aangegeven, proberen wij zo zorgvuldig mogelijk met uw persoonsgegevens om te gaan. Heeft u vragen over de wijze waarop binnen ons bedrijf wordt omgegaan met uw persoonsgegevens? Aarzel dan niet en neem hierover contact met ons op. Wij zullen dan ons best doen om deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Indien u klachten heeft over de wijze waarop ons kantoor met uw persoonsgegevens is omgegaan, dan spreken wij de wens uit dat u hierover contact opneemt met de directie van ons kantoor. Wij beloven u dat deze klacht onze aandacht krijgt.
Mocht u toch van mening blijven, dat wij niet zorgvuldig genoeg met uw persoonsgegevens zijn omgegaan, dan kunt u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens www.autoriteitpersoonsgegevens.nl